Contacte

Anticamera USEM
+373 22 509 122

Secția de Studii
+373 22 509 140
Facultatea de Drept
+373 22 509 137

Facultatea de Psihologie
și Asistență Socială
+373 22 509 196

Facultatea de Științe Politice și Relații Internaționale
+373 68 49 41 11 - Pîrțac Grigore, decan

Facultatea de Științe Economice
+373 68 13 20 20 - Șargu Lilia, decan

Contabilitatea
+373 22 509 143

Anticamera Liceului
+373 22 509 131
liceul.european@gmail.com

Linia fierbinte USEM
(pentru reclamații sau sugestii)
+373 22 509 127

La ce Facultate ați dori să studiați?

Profesorii noștri

Bîtcă Ion

Bîtcă Ion

Doctor în drept

Prorector pentru Parteneriate și Proiecte Europene

Admiterea la Ciclul II

Admiterea la Universitatea de Studii Europene din Moldova se desfăşoară în perioada recomandată de Ministerul Educaţiei al Republicii Moldova, după cum urmează:

Sesiunea de bază

Sesiunea suplimentară

12 august – 29 august 2025ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI DE STUDII și achitarea taxei pentru anul unu de învățământ, în contabilitatea USEM.

NEW! Ministerul Educației şi Cercetării a acceptat prelungirea sesiunii de admitere prin organizarea turului III în perioada 01-26 septembrie 2025. (click aici pentru a vizualiza circulara)

La concurs vor participa candidații care nu au fost înmatriculați la studii în turul I sau II.

Procesul va fi gestionat prin intermediul platformei electronice eAdmitere, introducerea datelor/dosarului candidatului va fi efectuată doar de către un reprezentant al instituției de învățământ superior; candidatul nu va avea acces individual la sistem.

Înscrierea candidaților la concursul de admitere are loc doar online, individual sau ghidat de comisiile de admitere.  

! Candidații la studii - Cetățenii RM, care au absolvit Universitatea în Republica Moldova sau în străinătate - se vor înscrie prin intermediul portalului eAdmitere.

! Candidații la studii - Cetățenii străini - se vor înscrie direct la Comisia de Admitere.

Programul de lucru a Comisiei de Admitere USEM:

  • Luni - Vineri: 8:30 – 17.00
  • Sâmbăta și duminica: zi liberă
  • Pauza de masă: 12.00 - 13.00 

Comisia de Admitere a USEM oferă servicii de consiliere și asistență - pentru absolvenții indeciși și pentru persoanele care au dubii.

Centrul de Ghidare și Conseliere în Carieră USEM, va activa pe intreaga perioadă de activitate a Comisiei de Admitere, după cum urmează:
  
   - Facultatea Drept - Spînu Igor, șef-interimar catedră drept public, doctor în drept, conferențiar universitar (+373 79 99 77 77)
   - Facultatea Științe Economice - Șargu Lilia, decan, doctor în științe economice, conferențiar universitar (+373 68 13 20 20);
   - Facultatea Psihologie și Asistență Socială - Sturza Violina, prodecan (+373 68 64 24 70);
   - Facultatea Științe Politice și Relații Internaționale - Pîrțac Grigore, decan, doctor în Științe politice, conferențiar universitar (+373 79 33 62 23);
   - Centrul consultativ Ungheni - Sanduleac Ludmila (+373 68 11 55 12);
   - Centrul consultativ Edineț - Morea Anatolie (+373 69 10 31 97).

Programul de lucru a Centrului de Ghidare și Consiliere în Carieră USEM în perioada activității Comisiei de admitere:

  • Luni - Vineri: 9:00 – 17.00
  • Sâmbăta și duminica: zi liberă

De asemenea, oferim asistență prim email, messenger sau telefon.


Tel: +373 22 509 149 / +373 22 509 127 / +373 67 44 24 94 / +373 67 44 24 95

Oferta de Studii

FACULTATEA DE DREPT

Masterat științific și profesional:

Drept economic
Drept penal
Drept internațional
Drept constituțional și drept administrativ
Durata studiilor – 1,5 ani la master științific și
2 ani la master de profesionalizare

FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE

Masterat științific și profesional:

Economia și Administrarea Afacerilor
Durata studiilor – 2 ani

FACULTATEA DE PSIHOLOGIE ŞI ASISTENŢĂ SOCIALĂ

Masterat profesional:

Psihologia educației
Psihologia muncii și organizațională
Psihologia clinică
Durata studiilor – 2 ani

FACULTATEA DE ŞTIINŢE POLITICE ȘI RELAȚII INTERNAȚIONALE

Masterat profesional:

Studii diplomatice
Durata studiilor – 2 ani
 
 

Cetățenii Republicii Moldova, cetățenii României și cetățenii Ucrainei achită taxe egale.

Se permite achitarea eșalonată a contractului pentru studii, în mai multe rate, cu acordul în scris al Rectorului USEM.

Documentele necesare pentru depunerea dosarului în original sunt:
  1. Buletinul de identitate în original și copie;
  2. Actul de studii, în original și copie, cu anexa respectivă;
  3. 4 fotografii color 3x4 cm (semnate pe verso).

Acest site web utilizează Cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.