Catedra „Drept Public” din cadrul Universității de Studii Europene din Moldova organizează Conferința științifică studențească interuniversitară națională cu participare internațională „Mecanisme naționale și internaționale de protecție a drepturilor omului în contextul promovării valorilor europene”, care va avea loc la data de 10 februarie 2023.
Școala Doctorală Științe Juridice și Relații Internaționale a Universității de Studii Europene din Moldova (USEM) anunţă admiterea la studii de doctorat, în bază de contract, pentru anul de studii 2022-2023. La concursul de admitere pot participa cetățeni ai Republicii Moldova și cetățeni străini.
Depunerea dosarelor se desfășoară în perioada 12 septembrie – 30 septembrie 2022 pe adresa: Universitatea de Studii Europene din Moldova, str. Gh.Iablocikin 2/1, biroul 202, 209, Telefon de contact: +37322509138 / +37322509148
La concurs se admit absolvenții cu diploma de studii superioare de master sau echivalenta acesteia, din țară sau din străinătate. Candidaţii la studii superioare de doctorat susţin 2 probe de admitere la specialitatea aleasă. Media minimă de admitere este 8 (opt).
Probele de admitere, inclusiv testul de cunoaștere a unei limbi străine și atestarea cunoștințelor privind utilizarea programelor Microsoft Office și Internet Explorer, vor avea loc în perioada 3 - 14 octombrie 2022.
Afișarea rezultatelor finale de admitere și semnarea contractelor de studii de doctorat vor avea loc în perioada 17 - 28 octombrie 2022.
Pentru înscriere la doctorat candidatul prezintă următoarele acte:
Cerere de înscriere tip
Curriculum Vitae în format Europass
Proiect de cercetare științifică (care să reflecte: tema, scop, obiective, rezultate scontate), contrasemnat de conducătorul științific
Copia (legalizată, doar pentru cetățenii străini) Diplomei de Master și a suplimentului
Copia (legalizată, doar pentru cetățenii străini) Diplomei de studii superioare universitare și a suplimentului
Copia buletinului de identitate; (pentru cetăţenii străini copia paşaportului)
Copia adeverinţei de căsătorie sau a certificatului de schimbare a numelui de familie – se referă la persoanele, care şi-au schimbat numele
Copia lucrărilor ştiinţifice publicate (minimum – 2 publicații) sau un referat ştiinţific (în volum de 10 - 15 pg.) cu o temă la specialitatea aleasă
Copia carnetului de muncă
Adeverință de cunoaștere a unei limbi străine (nivel B1, B2), testul DALF, TOEFL, DELE sau alte certificate internaționale recunoscute, fie testarea la o limbă străină. Pentru atestarea cunoștințelor la o limbă străină este percepută suplimentar taxa de 50 lei*.
Certificat care atestă cunoașterea și utilizarea programelor Microsoft Office și Internet Explorer. În lipsa unui certificat pentru atestarea cunoștințelor este percepută suplimentar o taxa de 50 lei.
Fotografii: mărimea 3x4 cm. – 3 buc.
Un dosar tip mapă
Taxa de înscriere* – 50 lei
Dosarele cetățenilor străini vor conține suplimentar următoarele acte:
Copia pașaportului având termenul de valabilitate cel puțin un an de zile
Certificatul eliberat de Ministerul Educației din țara de origine confirmând pentru fiecare diplomă: autenticitatea diplomei, perioada de studii, valoarea academică a diplomei, descrierea sistemului de notare
Certificatul de nostificare a diplomei eliberat de Ministerului Educației, Culturii și Cercetării al RM (cu excepția cetățenilor din România)
Cazier judiciar.
*Taxa de înscriere la studii de doctorat și taxa pentru atestarea cunoștințelor la o limbă străină nu se returnează.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza experiența dvs. de navigare și conținutul afișat, precum și oferte care vă pot fi relevante. Prin continuarea utilizării site-ului, sunteți de acord cu utilizarea noastră de cookie-uri. Dacă doriți să aflați mai multe despre politica privind cookie-urile, apasa aici.