Contacte

Anticamera USEM
+373 22 509 122

Secția studii 
+373 22 509 140

Comisia de Admitere
+373 22 509 140
+373 22 509 127

Facultatea de Drept
+373 22 509 137

Facultatea de Psihologie
și Asistență Socială

+373 22 509 196

Facultatea de Jurnalism
și Științe ale Comunicării
+373 22 509 193

Contabilitatea
+373 22 509 143

Anticamera Liceului
+373 22 509 131
liceul.european@gmail.com

Linia fierbinte USEM
(pentru reclamații sau sugestii)
+373 22 509 127

La ce Facultate ați dori să studiați?

Evenimente

Susținere publică a tezei de doctor - Fuior Artur Tema tezei: „Impactul jurisdicției internaționale și europene asupra incluziunii sociale a refugiaților” Susținerea va avea loc în incinta USEM, aud. 200A, pe data 04.07.2024, ora 12.00

Vezi toate evenimentele

Adresați o întrebare

Căutare

Admiterea la Ciclul II

Admiterea în instituțiile de învățământ superior publice și private se organizează la programe de studii/specialități acreditate sau autorizate provizoriu, în condițiile Codului educației.

Graficul desfășurării admiterii 2024, conform ordinului nr 867 al Ministerului Educației și Cercetării al Republicii Moldova din 14 iunie 2024.

Sesiunea de bază
22 iulie - 29 iulie - depunerea online a dosarelor (eadmitere.gov.md)
1 august - anunțarea rezultatelor intermediare
2 august - 6 august - depunerea dosarelor în original
9 august - afișarea rezultatelor finale
 
Sesiunea suplimentară
10 august - 14 august - depunerea online a dosarelor (eadmitere.gov.md)
16 august - anunțarea rezultatelor intermediare
16 august - 19 august - depunerea dosarelor în original
20 august - afișarea rezultatelor finale

Programul de lucru a Comisiei de Admitere USEM:

  • Luni - Vineri: 8:30 – 17.00
  • Sâmbăta: 8:30 - 12:00
  • Duminica: zi liberă
  • Pauza de masă: 12.00 - 13.00 
Comisia de Admitere a USEM oferă și servicii de consiliere și asistență - pentru absolvenții indeciși și pentru persoanele care au dubii.

Centrul de Ghidare și Conseliere în Carieră USEM va activa pe întreaga perioadă de activitate a Comisiei de admitere.

Programul de lucru a Centrului de Ghidare și Consiliere în Carieră USEM în perioada activității Comisiei de admitere:

  • Luni - Vineri: 9:00 – 17.00
  • Sâmbăta și duminica: zi liberă

Centrul consultativ Ungheni - Sanduleac Ludmila. Telefon: +373 68 11 55 12

De asemenea, oferim asistență prim email, messenger sau telefon.


Tel: +373 22 509 140 / +373 22 509 127

Oferta de Studii - 2024

FACULTATEA DE DREPT

Masterat științific și profesional:

Drept economic
Drept penal
Drept internațional
Drept constituțional și drept administrativ
Durata studiilor – 1,5 ani la master științific și
2 ani la master de profesionalizare

FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE

Masterat științific și profesional:

Economia și Administrarea Afacerilor
Durata studiilor – 2 ani

FACULTATEA DE PSIHOLOGIE ŞI ASISTENŢĂ SOCIALĂ

Masterat profesional:

Psihologia educației
Psihologia muncii și organizațională
Psihologia clinică
Durata studiilor – 2 ani

FACULTATEA DE ŞTIINŢE POLITICE ȘI RELAȚII INTERNAȚIONALE

Masterat profesional:

Studii diplomatice
Durata studiilor – 2 ani
 
 

Se permite achitarea eșalonată a contractului pentru studii, în două rate, a câte 50% rata, cu acordul în scris a Rectorului USEM.

Pentru prima dată taxele de studii sunt egale atât pentru cetățenii Republicii Moldova, cât și pentru cei ai statelor Uniunii Europene și a Ucrainei.

Taxele de studii pentru anul de studii 2024 - 2025 sunt accesibile AICI.

Documentele necesare pentru înscriere la admitere sunt:
  1. Buletinul de identitate în original și copie;
  2. Actul de studii, în original și copie, cu anexa respectivă;
  3. 4 fotografii color 3x4 cm (semnate pe verso).

Acest site web utilizează Cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.