Contacte

Anticamera USEM
+373 22 509 122

Secția studii 
+373 22 509 140

Comisia de Admitere
+373 22 509 140
+373 22 509 127

Facultatea de Drept
+373 22 509 137

Facultatea de Psihologie
și Asistență Socială

+373 22 509 196

Facultatea de Jurnalism
și Științe ale Comunicării
+373 22 509 193

Contabilitatea
+373 22 509 143

Anticamera Liceului
+373 22 509 131
liceul.european@gmail.com

Linia fierbinte USEM
(pentru reclamații sau sugestii)
+373 22 509 127

La ce Facultate ați dori să studiați?

Evenimente

Susținere publică a tezei de doctor - Fuior Artur Tema tezei: „Impactul jurisdicției internaționale și europene asupra incluziunii sociale a refugiaților” Susținerea va avea loc în incinta USEM, aud. 200A, pe data 04.07.2024, ora 12.00

Vezi toate evenimentele

Adresați o întrebare

Căutare

Admiterea la Ciclul I

Admiterea în instituțiile de învățământ superior publice și private se organizează la programe de studii/specialități acreditate sau autorizate provizoriu, în condițiile Codului educației.
Înscrierea candidaților la concursul de admitere are loc doar online, individual sau ghidat de comisiile de admitere, utilizând sistemul informațional eAdmitere.

Graficul desfășurării admiterii 2024, conform ordinului nr 867 al Ministerului Educației și Cercetării al Republicii Moldova din 14 iunie 2024.

Sesiunea de bază
22 iulie - 29 iulie - depunerea online a dosarelor (eadmitere.gov.md)
1 august - anunțarea rezultatelor intermediare
2 august - 6 august - depunerea dosarelor în original
9 august - afișarea rezultatelor finale
 
Sesiunea suplimentară
10 august - 14 august - depunerea online a dosarelor (eadmitere.gov.md)
16 august - anunțarea rezultatelor intermediare
16 august - 19 august - depunerea dosarelor în original
20 august - afișarea rezultatelor finale

Candidații au dreptul să se înscrie la concursul de admitere la studii superioare de licență/ integrate concomitent, la maximum 3 instituții de învățământ superior, iar la fiecare dintre instituțiile selectate pot alege, în ordinea de priorități, maximum 3 specialități/programe de studii, dar pot fi înmatriculați la un singur program de studii în cadrul unei singure instituții de învățământ superior, din cele pentru care au optat.

Programul de lucru a Comisiei de Admitere USEM:

  • Luni - Vineri: 8:30 – 17.00
  • Sâmbăta: 8:30 - 12:00
  • Duminica: zi liberă
  • Pauza de masă: 12.00 - 13.00

Comisia de Admitere a USEM oferă servicii de consiliere și asistență - pentru absolvenții indeciși și pentru persoanele care au dubii.

Centrul de Ghidare și Conseliere în Carieră USEM va activa pe întreaga perioadă de activitate a Comisiei de admitere.

Programul de lucru a Centrului de Ghidare și Consiliere în Carieră USEM în perioada activității Comisiei de admitere:

Luni - Vineri: 9:00 – 17.00
Sâmbăta și duminica: zi liberă

Centrul consultativ Ungheni - Sanduleac Ludmila. Telefon: +373 68 11 55 12

De asemenea, oferim asistență prim email, messenger sau telefon.
Tel: +373 22 509 140 / +373 22 509 127

Oferta de Studii 2024

FACULTATEA DE DREPT

Drept

Durata studiilor:
4 ani - Frecvența la zi
5 ani - Frecvență Redusă

FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE

Finanțe și Bănci

Contabilitate

Servicii hoteliere, turism și agrement

Business și Administrare


Durata studiilor:
3 ani - Frecvența la zi
4 ani - Frecvență Redusă

FACULTATEA DE JURNALISM ȘI ȘTIINȚE ALE COMUNICĂRII

Jurnalism și procese mediatice

Durata studiilor:
3 ani - Frecvența la zi

FACULTATEA DE PSIHOLOGIE ŞI ASISTENŢĂ SOCIALĂ

Psihologie

Pedagogie (educație) socială

Durata studiilor:
3 ani - Frecvența la zi

FACULTATEA DE ŞTIINŢE POLITICE ȘI RELAȚII INTERNAȚIONALE

Relații Internaționale

Durata studiilor:
3 ani - Frecvența la zi
4 ani - Frecvență Redusă
Documentele necesare pentru înscriere la admitere sunt:
Pentru dosarele online – se depun actele scanate, pentru depunerea fizică - originalul și copia acestora.

1. Actul de studii, în original, cu anexa respectivă (copii – 2 exemplare)
    - diploma de BAC, Colegiu/Centrul de excelență sau Studii superioare, sau a unui act echivalent de studii, recunoscut de structura abilitată pentru recunoașterea și echivalarea actelor de studii și calificărilor.
    - absolvenți liceelor din România și alte state, promoția din anul admiterii, depun certificatul de studii, cu notele obținute la examenele de bacalaureat și situația școlară pe anii de studii, urmând ca diploma de bacalaureat să fie prezentată ulterior, după caz;

2. copia actului de identitate (buletin de identitate, pașaport) – în trei exemplare;

3. 4 fotografii 3x4 cm (color, semnate pe verso); 

4. Scrisoare de recomandare, după caz (în baza contractelor de colaborare USEM). Scrisoarea de recomandare trebuie sa conțină următoarele: semnătura, ștampila  conducătorul instituției emitente și numărul, data inregistrării;

5. și alte acte, după caz, menționate în Regulamentul USEM privind organizarea admiterii în ciclul I - studii superioare de licență, ciclul II – studii superioare de master pentru anul universitar 2024-2025.

Candidații pot opta, după înmatriculare, pentru o altă limbă de instruire de cât cea din instituția preuniversitară pe care au absolvit-o.

Cetățenii străini și alolingvii care optează pentru programe de studii cu predare în limba română au obligația să facă dovada cunoașterii limbii române. 

Se permite achitarea eșalonată a contractului pentru studii, în două rate, a câte 50% rata, cu acordul în scris a Rectorului USEM.

Pentru prima dată taxele de studii sunt egale atât pentru cetățenii Republicii Moldova, cât și pentru cei ai statelor Uniunii Europene și a Ucrainei.

Taxele de studii pentru anul de studii 2024 - 2025 sunt accesibile AICI.

Acest site web utilizează Cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.