Контакты

Anticamera USEM
+373 22 509 122

Facultatea de Drept
+373 22 509 137

Facultatea de Psihologie și Asistență Socială
+373 22 509 196

Facultatea de Jurnalism și Științe ale Comunicării
+373 22 509 193

Secția studii
+373 22 509 140

Contabilitatea
+373 22 509 143

Anticamera Liceului
+373 22 509 131
liceul.european@gmail.com

Linia fierbinte USEM (pentru reclamații sau sugestii)
+373 22 509 127

На какой Факультет Вы хотели бы поступить?

Задайте вопрос

Поиск

Темы дипломных работ - Факультет Психологии

Tematica teze Ciclul I - 2023-2024

  • Dezvoltarea personală și morală la adolescenți.
  • Rolul psihologului în dezvoltarea autocontrolului la adolescenții cu comportament deviant.
  • Aspecte psiho-emoționale în familiile cu copii cu autism.
  • Sindromul de stres posttraumatic la femeile victime ale violenței domestice.
  • Problematica sindromului burnout în psihologie.
  • Consecințele depresiei asupra bunăstării emoționale la adulți.
  • Implicații psihologice în situații de vagabondaj stradal.
  • Influența separării părinților asupra personalității copiilor.
  • Prevenireа delincvenței juvenile lа copiii din fаmiliile dezorgаnizаte.
  • Afectivitatea și comportamentul la persoanele cu tulburări mintale.
  • Efectele psihologice a consumului de alcool la tineri.
  • Efectele psihologice a consumului de drog la tineri.
  • Riscul suicidar la adolescenții depresivi.
  • Implicații psihologice în prevenirea delicvenței juvenile.
  • Prevenirea bullingului în școli prin activități psihologice.
  • Influenţa mediului penitenciar asupra personalităţii deţinutului.
  • Trauma abandonului la copii.
  • Psiho-profilaxia dependenței de internet.
  • Prevenirea suicidului în rândul tinerilor.
  • Efectele psihologice ale neglijării copilului.
  • Profilul psihologic al recidivistelor.
  • Consilierea psiho-emoțională a femeilor victime a abuzului sexual.
  • Rolul psihologului prevenirea sarcinilor nedorite în rândul adolescentelor din familii disfuncționale.
  • Aspecte psihologice a copiilor străzii.
  • Anxietatea la părinții cu copii cu autism.
  • Prevenirea conflictelor școală-familie prin consilierea părinților.
  • Consecințele psihologice ale violența împotriva femeilor.
  • Rolul psihologului în planificarea familială.
  • Inteligenţa emoţională şi abilităţile de comunicare la adolescenți.
  • Consecințele divorțului asupra copiilor.
  • Succesul profesional în activitatea psihologului școlar.
  • Dezvoltarea competențelor sociale la preadolescenți.
  • Modalități de promovare a educației sexuale comprehensive în școală.
  • Metode tradiţionale şi moderne aplicate în procesul de predare – învăţare – evaluare a psihologiei.
  • Dezvoltarea inteligenței verbale la adolescenți.
  • Metode psihologice de dezvoltare a inteligenței logice.
  • Strategii de îmbunătățire a inteligenței personale a viitorilor psihologi.
  • Optimizarea inteligenței vizuale la adolescenți.
  • Valențele strategiilor psihologice în dezvoltarea lexicului la preșcolari.
  • Condiții psihopedagogice de dezvoltare a memoriei elevilor preadolescenți.
  • Strategii de prevenire a traumei copiilor refugiați.
  • Metode de dezvoltare a imaginii de sine la preșcolari.
  • Rolul părinților în învățarea copiilor pe tot parcursul vieții.
  • Valorificarea jocului didactic în dezvoltarea creativității la preșcolari.
  • Motivația de învățare specifică elevilor mici.
  • Autocunoașterea ca metodă de dezvoltare personală a studenților.
  • Profilaxia problemelor comportamentale în rândul preadolescenților.
  • Strategii de reducere a anxietății preadolescenților.
  • Strategii anti-bullyng pentru gestionarea intimidării adolescentelor.
  • Metodologia dezvoltării creativității la preșcolari.
  • Consilierea psihopedagogică a familiei în situație de criză.
  • Dimensiuni psihopedagogice de prevenire a conflictelor adolescenți-părinți.
  • Incluziunea școlară a copiilor cu cerințe educaționale speciale: probleme și atitudini.
  • Incluziunea socială a persoanelor cu dizabilități locomotorii.
  • Divorţul şi efectele acestuia asupra copilului.
  • Violența școlară: dimensiuni și măsuri de intervenție psihosociale.
  • Intervenția psihosocială a mamelor cu risc de abandon al copilului.
  • Efectele consumului de alcool al părinților asupra copiilor.
  • Suportul psihosocial acordat copiilor abuzați proveniți din familii social- vulnerabile.
  • Măsuri psihosociale adresate adolescenților aflați în situații de risc.
  • Integrarea socio-profesională a persoanelor cu dizabilități mintale prin terapiile ocupaționale.
  • Violenţa în familie asupra femeii în cuplurile căsătorite: suportul psihosocial. 

Tematica teze Ciclul II - 2023-2024

  • Prevenirea sindromului burnout la adulți.
  • Formarea personalului-o investiție necesară în organizații.
  • Rolul liderului și a stilului de conducere al acestuia în satisfacția în muncă a angajaților.
  • Reabilitarea psiho-emoționale a femeilor victime ale violenței domestice.
  • Dezvoltarea abilităților comunicative la funcționarii publici.
  • Relaţia dintre climatul organizaţional şi implicarea emoţională în muncă.
  • Consilierea psiho-emoțională a familiilor în situații de divorț.
  • Sindromul burnout și inteligența emoțională la adulți.
  • Corecția agresivității la copilul abuzat.
  • Managementul conflictelor în organizații.
  • Importanța team building-ului pentru performanțele organizaționale.
  • Intervenții terapeutice pentru părinții agresori.
  • Reabilitarea psiho-emoțională a copiilor abuzați și maltratați în mediul familial.
  • Atacul de panică și anxietatea la tineri.
  • Manipularea psiho-emoțională în cuplul marital.
  • Influiența adulterului asupra coeziunii familiale.
  • Climatul psihologic și educativ și efectul său asupra formării și dezvoltării personalității copiilor.
  • Modelarea comportamentului greu educabil a copilului prin metode prietenoase.
  • Managementul resurselor umane și succesul organizațional.
  • Rolul parteneriatului educațional în formarea personalității la elevi.
  • Dezvoltarea emoțiilor pozitive la preșcolari prin activități didactice.
  • Dezvoltarea personalității în învățământul primar.
  • Influenţa factorilor de stres asupra comunicării în organizaţii.
  • Condiții psihopedagogice de eficientizare a dezvoltării atenției la elevii de vârstă școlară mică.
  • Comportamentele adictive în rândul copiilor între reabilitare și resocializare.
  • Strategii de dezvoltare a creativității la vârsta adultă.
  • Managementul carierei profesionale în rândul psihologilor.
  • Dezvoltarea caracterului la cadrele manageriale.
  • Condiții de eficientizare a interacțiunii manager-subaltern.
  • Didactica psihologică aplicată în învățarea școlară.
  • Managementul proiectelor în educația non-formală a adulților.
  • Managementul emoțiilor din perspectivă educațională.
  • Leadershipul ca provocare pentru dezvoltarea personală și profesională.
  • Managementul gestionării conflictelor în organizații.
  • Strategii de reducere a burnout-ului în mediul organizațional.
  • Consilierea familiei din perspectiva formării competențelor parentale.
  • Parteneriatul părinți-grădiniță în contextul valorificării activităților educative.
  • Dezvoltarea inteligenței emoționale la cadrele didactice din învățământul preșcolar.
  • Managementul schimbării promovat în domeniul educațional.
  • Psihologia educației adulților din mediul rural.
  • Climatul organizațional și satisfacția profesională a cadrelor didactice.
  • Relația dintre inteligența emoțională și comportamentul prosocial la preadolescenți.
  • Strategii de dezvoltare a abilităților de comunicare la preadolescenți.
  • Strategii de depășire a situației de criză educațională la elevii claselor gimnaziale.
  • Managementul participării elevilor în procesele decizionale la nivelul instituției școlare.

Этот сайт использует Cookie

Мы используем файлы cookie, чтобы анализировать трафик, подбирать для вас подходящий контент и рекламу, а также дать вам возможность делиться информацией в социальных сетях. Мы передаем информацию о ваших действиях на сайте партнерам Google: социальным сетям и компаниям, занимающимся рекламой и веб-аналитикой. Наши партнеры могут комбинировать эти сведения с предоставленной вами информацией, а также данными, которые они получили при использовании вами их сервисов.