Contacts

USEM Reception
+373 22 509 122

Study Department 
+373 22 509 140

Admission Committee
+373 22 509 140
+373 22 509 127
+373 22 509 149

Faculty of Law
+373 22 509 137

Faculty of Psychology
and Social Work

+373 22 509 196

Faculty of Journalism
and Communication Sciences
+373 22 509 193

Accounting
+373 22 509 143

High School Reception
+373 22 509 131
liceul.european@gmail.com

USEM Hotline
(for complaints or suggestions)
+373 22 509 127

Which Faculty from the listed below interests You?

Search

AYIRIA (VEO WORLDWIDE SERVICES) este în căutarea tinerilor specialiști!

 
Buna ziua,
AYIRIA este parte a companiei VEO WORLDWIDE SERVICES din Romania si este un furnizor de servicii B2B, care îsi desfășoară activitatea în Europa de Est de 11 ani. 
Avem o bază de cunoștințe uriașă iar tu ai nevoie doar de dorința de a reuși. Nu te putem ajuta cu acest lucru, dar cu restul…Da, putem!
 
VEO este astăzi un grup de companii cu peste 800 de angajați și totul este datorat unor oameni care au îndrăznit să gândească la scară mare și să acționeze curajos pentru a-și urma ceea ce alții ar fi numit, ambiții nerealiste. 
Este ceea ce așteptăm din partea celor care se alătura companiei. 
Chiar poți fi următoarea noastră poveste de succes. 
VEO crește în continuare și prima resursă pentru această creștere a fost și mereu vor fi oamenii noștri.
 
Astfel, suntem in cautarea unui ASISTENT CONTABIL, care sa faca  parte din echipa noastra de la Chișinău.
Abia ti-ai luat diploma de licenta in economie sau esti in ultimul an de masterat ? Nu ai o experienta care sa conteze, dar esti  pasionat de lucrul cu cifre si de limba franceza, atent la detalii si disponibil sa muncesti pentru a avea o cariera de succes  intr-o companie multinationala ?
Ei bine, vreau sa iti spun ca VEO Worldwide Services a avut mereu incredere in tinerii pasionati de ceea ce fac, oferindu-le trainingurile necesare pentru a obtine rezultate frumoase la primul lor job sau chiar pentru a fi promovati.
Sarcinile acestuia vor fi :
-Înregistrarea în contabilitate a operaţiunilor referitoare la tranzacţiile financiare ale societăţilor care fac parte din portofoliul gestionat (facturi, borderouri, încasări, etc);
-Efectuarea operaţiunilor zilnice, respectând termenele limită de realizare.
 
Colegul pe care ni-l dorim este:
  • Rezistent la stres si la rutina ;
  • Team player ;
  • Ambitios si orientat spre rezultate;
  • Vorbitor de franceza, nivel A2 min.
 
Noi iti oferim:
  • Formare în cadrul companiei;
  • Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipa dinamică şi de succes;
  • Pachet salarial atractiv si prime;
  • Cursuri gratuite de franceza.
 
TEAM LEADER AUDIT
Căutăm un coleg cu abilităţi de team leader şi dorinţa de a obţine rezultatele scontate prin intermediul echipei; căruia să îi placă să lucreze, în egală măsură, cu cifrele, dar şi cu oamenii.
Misiune:
În calitate de Team leader audit, principalele tale misiuni vor fi:
- monitorizarea fluxului de mărfuri şi cel monetar; 
- realizarea de rapoarte zilnice, săptămânale şi lunare în vederea monitorizării indicatorilor ; 
- identificarea disfuncţionalităţilor şi informarea permanentă a responsabililor în vederea corectării acestora; 
- coordonarea, animarea şi motivarea echipei de auditori ; 
- organizarea şi monitorizarea activităţii zilnice a echipei, asigurând obiectivele cantitative şi calitative fixate; 
- transmiterea către colaboratori/manageri ierarhici a rapoartelor de activitate a echipei şi semnalarea eventualelor întârzieri şi probleme identificate; 
- asigurarea respectării procedurilor şi a strategiilor stabilite.

Profile: 
- studii superioare în domeniul economic; 
- experienţă în domeniul economic de 3-5 ani (experienţă în raportare, analiză financiară sau audit reprezintă un avantaj); 
- cunoştinţe de limba franceză-nivel B1(cunoaşterea limbii engleze reprezintă un avantaj); 
- cunoştinţe solide de operare pachet MS Office – în special Excel; 
- rigurozitate, responsabilitate şi atenţie la detalii; 
- abilităţi de organizare şi motivare echipa (experienţă într-o poziţie similară reprezintă un avantaj).

Beneficii:
- formare la nivel companiei şi internaţional;
- reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipa dinamică şi de succes;
- pachet salarial şi mediu de lucru atractive.
 
 
AUDITOR JUNIOR STOCURI ŞI FLUX
Misiune:
În calitate de Auditor Junior Stocuri și Flux principalele tale misiuni vor fi: 
- realizarea controalelor cu scopul de a verifică bună aplicare a procedurilor cu privire la fluxul mărfurilor, reducând în permanență pragurile de alertă; 
- monitorizarea evoluției diferiților indicatori de audit; 
- reducerea lipsurilor din gestiune;  
- colectarea și sintetizarea datelor preliminare în vederea elaborării rapoartelor specifice. 

Profil:
Colegul pe care ni-l dorim are/este: 
- studii superioare în domeniul economic; 
- experiență în domeniul economic (min.1 an); 
- experiență în raportare, analiză financiară/audit – reprezintă un avantaj;
- cunoștințe solide de operare pachet MS Office – în special Excel; 
- cunoștințe de limbă franceză (nivel B1-B2); 
- motivat de oportunitatea de a analiză cifre; 
- riguros; 
- responsabil; 
- rezistent la rutină și orientat spre rezultat;
- cu spirit analitic. 

Beneficii: 
- salariu atractiv; 
- formare profesională în cadrul unei echipe tinere și dinamice; 
- interacțiune directă cu partenerii din Franța;  
- expunere internatională în cadrul unui proiect complex.
 
SPECIALIST SALARIZARE
Ne mărim echipă de Payroll la sediul nostru din Chisinău!   
Ești o persoană organizată, atentă la detalii, orientată spre rezultate și dornică de perfecționare continuă ? Te vrem în echipă noastră !  
Fie că ești la început de carieră și cauți o experientă profesională care să conteze,  fie că ai lucrat deja în acest domeniu (sau într-un domeniu relevant pentru activitatea noastră) și vrei să te dezvolți, noi vom identifică trainingul potrivit pentru a te pune în valoare în echipă noastră de Payroll Franța. 

Misiunile tale în echipă noastră: 
- realizezi calculul salarial pentru angajații clienților francezi din portofoliul nostru și înregistrezi orele de prezența și absentele acestora, primele, avansurile de salariu  pe care urmează să le primească; 
- calculezi compensațiile la care au dreptul salariații că urmare a încheierii sau rupturii anticipate a contractelor individuale de muncă, în conformitate cu legislația franceză; 
- introduci în bază de date perioadă de aflare în concediu medical și realizezi adeverințele de salariu necesare indemnizării salariaților de către organismele din Franța;   
- realizezi declarațiile de cotizații sociale specifice societătilor clientului. 

Profil:
Pentru a face parte din echipă noastră ai nevoie de:  
- cunostinṭe de limbă franceză la nivel mediu (minim B1);  
- cunostinṭe de utilizare pachet MS Office; 
- dorință de dezvoltare și evoluție; 
- rezistentă la stres și atenție la detalii; 
- capacitate de sinteză și spirit analitic;  
- spirit de echipă;  
- disponibilitate de deplasare la Iași pentru o formare de 2-3 luni. 

Beneficiile tale:  
- mediu de lucru internațional, cu reale oportunităti de dezvoltare personală și profesională;   
- atmosferă de lucru prietenoasă și spirit colegial;   
- pachet salarial motivant și bonusuri de performanță. 
 
Pentru mai multe detalii, nu ezita sa ne contactati la 079 00 99 29 sau se ne trimiti CV-ul tau pe adresa electronica : abivol@veoworldwide.ro
 
 
We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners who may combine it with other information that you’ve provided to them or that they’ve collected from your use of their services.