Контакты

Anticamera USEM
+373 22 509 122
info@usem.md

Anticamera Liceului
+373 22 509 131
liceul.european@gmail.com

Linia fierbinte USEM (pentru reclamații sau sugestii)
+373 22 509 127
info@usem.md

На какой Факультет Вы хотели бы поступить?

Задайте вопрос

Поиск

Ziua Mondială a Calității

    Începând din anul 1990, în Republica Moldova, ca şi în alte ţări ale CSI, se sărbătoreşte „Ziua Mondială a Calității”, tema din acest an fiind: „Building a Quality World Together”. Toate organizațiile internaționale şi europene, având în centrul activității lor grija pentru calitatea produselor şi serviciilor, marchează acest eveniment prin diverse acțiuni pro-calitate.
    Pe 13 noiembrie a.c. la USEM s-a organizat Masa rotundă în cadrul cercului științific studențesc Economia contemporană al Facultății de Științe Economice, pentru aniversarea Zilei Mondiale a Calității (World Quality Day), eveniment dat fiind lansat de Națiunile Unite în anul 1990 şi marcat în lume, anual, în cea de-a doua zi de joi a lunii noiembrie. În cadrul acestui eveniment studenții în parteneriat cu cadrele didactice au discutat oportunitatea marcării acestui eveniment și efectele social economice ale acestei activități. Importanța cunoașterii, realizării și implementării calității în obținerea și menținerea succesului unei instituții, organizații sau afaceri. Totodată studenții au evidențiat spectrul larg al noțiunii de calitate, factorii care o determină și metodele de măsurare. În concluzie au realizat că succesul depinde de calitate, inovație și durabilitate.
   De menţionat, că USEM va lua de tradiţie sărbătorirea acestei zile anual care evidențiază  contribuția decisivă a calității în evoluția societății, în asigurarea prosperității cât la nivel național, atât  și la cel mondial, iar scopul acestei Zile Mondiale este de a conştientiza importanţa calităţii în jurul nostru şi de a încuraja organizaţiile şi întreprinderile din întreaga lume să pună accentul pe calitate în drumul spre prosperitate şi creştere economică. Important este faptul că utilizarea şi aplicarea standardelor garantează obţinerea de produse şi servicii de calitate într-o societate interesată de respectarea cerinţelor esenţiale: protecţia vieţii, a sănătăţii şi a mediului.