Felicitări tuturor candidaților!
Acum urmează să depuneți actele în original.
Vă așteptăm la depunerea dosarelor în original, care va avea loc în perioada 21 august – 23 august 2025.
Actele necesare la depunerea dosarului:
1. actul de studii, în original, cu anexa respectivă (copii – 2 exemplare);
2. copia actului de identitate (buletin de identitate, pașaport) – în trei exemplare;
3. 4 fotografii 3x4 cm (color, semnate pe verso);
4. cererea de înscriere la concursul de admitere (se va completa în cadrul USEM).
Pe 24 august 2025 va avea loc afișarea rezultatelor finale - sesiunea de bază.
12 august – 29 august 2025 – ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI DE STUDII și achitarea taxei pentru anul unu de învățământ, în contabilitatea USEM.
Toți candidații care au depus originalele actelor de studii, pentru a fi înmatriculați, trebuie să semneze contractul de studii cu USEM și să achite taxa de studii, la contabilitatea USEM. (Vă prezentați cu RECIPISA și cu o COPIE la buletinul de identitate - Obligatoriu)Pentru întrebări suplimentare apelați Comisia de admitere USEM la nr:
+37322509149
+37367442494
+37367442495