Joi, 14 noiembrie 2024 în cadrul Facultății Științe Economice, Universitatea de Studii Europene din Moldova, s-a desfășurat Masa rotundă „Calitatea-abordări teoretico-practice” dedicată Zilei Mondiale a Calității.
Anual membrii facultății Științe Economice organizează evenimente consacrate Zilei Mondiale a calității care pun accent pe importanța excelenței și îmbunătățirii continue în diverse domenii economice și organizaționale. Aceste evenimente implică studenții, profesorii și invitații care discută despre bune practici, standarde de calitate, managementul calității. Totodată, participanții au ocazia să colaboreze și să dezvolte soluții practice pentru provocările legate de asigurarea calității în societate.
În acest an au fost discutate subiecte din diverse domenii legate de subiectul calității și rolul acestuia în atingerea obiectivelor în aplicarea principiilor calității. Participanții au analizat modul în care practicile de asigurare a calității pot contribui la creșterea competitivității economice și la îmbunătățirea eficienței organizaționale. De asemenea, s-a subliniat impactul direct al calității asupra satisfacției clienților, sustenabilității afacerilor și inovării, oferind exemple practice și studii de caz din diverse industrii.
Finalitatea evenimentului a rezultat în aprecierea și premierea celor mai bune studii prezentate de participanți.
Astfel au fost menționați următorii participanți:
-
Balan Cristina, anul I, Servicii Hoteliere Turism și Agrement: „Republica Moldova – o destinație naturală de excepție: calitatea și potențialul resurselor sale.”
Locul II
- Vremea Patricia, anul II, Finanțe și Bănci: „Rolul marketingului în procesul de stabilire a calității.”
- Busuioc Diana, anul II, Finanțe și Bănci: „Promovarea produselor și serviciilor de calitate.”
- Bejan Olga, anul II, Finanțe și Bănci: „Rolul tehnologiei în îmbunătățirea serviciilor bancare.”
- Budoian Mihaela, anul III, Business și Administrare: „Calitatea – element definitoriu al pieței mondiale.”
- Bolotovici Elena, anul III, Business și Administrare: „Calitatea vieții – obiectiv macroeconomic major.”
- Jalbă Alexandru, anul III, Business și Administrare: „Calitatea – obiectiv major al managementului producției.”